Tagi

, , ,

Kwestia co i jak zrobić nie dotyczy u mnie tylko podjazdu, czy też ogrodu. Zastanawiam się również czy elewacja zewnętrzna domu ma być tylko otynkowana i pomalowana, czy też wykorzystać kamień naturalny jako upiększenie domu. Z jednej strony należy przyznać, iż wygląda to fajnie, jednak przy moim niezdecydowaniu i zmianach decyzji za jakiś czas nie będę marudził, że się zdecydowałem na określone rozwiązanie.

Widziałem kilka rozwiązań właśnie łączenia tych dwóch elementów, czyli kamień plus odpowiednio dobrany kolor elewacji. Czas znowu na mały spacerem i podjęcie decyzji, aby wszystko było tak, jak należy. W końcu ja będę mieszkać w tym domu i to mi się musi podobać.

Kamień naturalny może oczywiście występować w różnych odmianach, odcieniach i dzięki temu mamy możliwość właśnie takiego doboru, aby dobrać go do konkretnej farby.

Nie wiem, jednak może ktoś mi doradzi, czy najpierw dobrać kolor elewacji, w końcu on będzie na większości domu i później szukań odpowiedniego pod to kamienia czy raczej zrobić odwrotnie. Najpierw kupić kamień i pod niego dobrać odpowiedni kolor elewacji.

Ewentualnie może coś takiego.

kamień elewacja